Tuesday, November 30, 2010

Nangis, PERLU ke??

Biasa kan kita dengar/guna ayat ni pada budak-budak kecik:
"Dah2 jangan nangis, sendiri jatuh takde sape buat pun"

Kalau saya jadi budak kecik tu saya akan cakap:
"Sebab takde sape buat la kena nangis. Kalau ade orang buat saya pukul je orang tu" (^_^)

Itu lah yang saya buat bila dah 'tua' ni. Kalau tension tak bersebab or sendiri buat salah WAJIB menangis. Itu solution terakhir. [Selagi boleh marah orang saya akan buat supaya lepas tu tak tension tapi surely la orang tu memang layak kena marah] Lepas menangis (ehem..macam orang gila) sure akan okay balik. So kalau saya nangis biarkan aje. Jangan CAKAP apa-apa pun. Kalau tak memang nak cari pasal. I just NEED YOU to be there WITHOUT saying any single WORD. Gedik.

p/s : [Dah lama tak buat p/s..haha] Entry ini tidak ditulis berdasarkan apa-apa isu saya menangis. Situasi hanis-jatuh-menangis-dan-kena-bebel-dek-mama-guna-ayat-di atas yang menyebabkan entry ini ditulis. Hanis dah tidur. =P

No comments:

Post a Comment