Wednesday, December 30, 2009

Perempuan-perempuan s***

*Warning: Entry kali ini mengandungi kata-kata kesat yang tidak sesuai bagi semua orang. =P

Semalam telah berlaku suatu peristiwa yang SANGAT MENYAKITKAN JIWA DAN RAGA apabila encik kelisa telah (sekali lagi) mengalami kecederaan (kali ni agak ringan). Tapi yang menyakitkan hati bukan kecederaan tu, tapi si pelanggarnya. SANGAT KURANG AJAR!

Di parking lot KLCC, dari jarak yang agak jauh saya (bersama kawan) dah nampak yang si Neo ni nak reverse. So I stopped (konon baik la nak bagi chance dia keluar, padahal boleh je kalau tak nak kan. Kau nak keluar pandai2 la tunggu line clear) but then dia masuk balik. So I assume dia just nak betulkan cara parking dia yang agak hodoh tu. So I slowly jalan balik. Diulangi, SLOWLY. Aku pun tau itu parking lot, orang bangang mane yang drive laju kat area macamtu.

Eh tiba-tiba dengan SANGAT CONFIDENT nye si Neo ni reverse. Aku honla and stop balik. Dia selambe (maybe driver pekak kot) reverse. maka seperti yang dijangka langgar la encik kelisa. Bunyi memang kuat. (yelah dah driver nya bodoh sangat reverse laju2 kat tempat parking kan) Kat belakang encik kelisa ada lagi kereta2 so memang tak boleh buat ape la. Neo masuk balik (rupanya memang dia nak betulkan parking je).

I parked my car kat tepi and keluar. Keluar la 4 orang pompuan (termasuk 2 orang pompuan-prasan-lelaki-tapi-muka-memang-sah-sah-pompuan). Aku pun tanya elok-elok (actually aku pun terkejut gak dengan ke'cool'an aku time tu. "Korang tak nampak ke? Tak tgk side mirror eh?" Tapi dengan sangat bongkak nye cik adik driver prasan cun ni cakap. "eh, kitorang mmg dr td nk reverse. yang korang laju gak tu nape?!" (kalau ikutkan sifat sebenar aku yang garang dan panas baran ni mmg aku tampar je pompuan s*** tu. Dia ingat aku budak lagi agaknya. Drg tu yg muka mcm budak2. Then aku dgr die ckp kt kwn dia, "jgn harap aku nak byr, nnt nmpk sgt aku salah". Dia gune istilah "nmpk sgt" so mmg die pn sebenarnya tau dia salah kn?

Aku blah je sbb kalau aku stay kat situ mmg ada yang mati aku kejekan nnt. Then lps diamati kecederaan tersebut, aku rase tak teruk sgt, but still aku sangat2 berdendam dgn pompuan-pompuan s*** tu. Lps naik atas mkn-tapi-tak-lalu-langsung tu aku dinasihati kwn2 yg lain supaya buat report. Aku td kn tgh marah nak mampos smpai tak boleh pk ape2 selain nak bunuh diorang so mane la aku sempat amek pape. Tapi pastu dengan semangat yang cekal (motivated dah kn time tu) aku n kwn aku pn turun blk cari kete tu. Niat di hati nak calarkan tapi tgk kete die lagi teruk cederanya. PUAS SUNGGUH HATI AKU!!!!!!!! Dia tak tau ke aku bwk ENCIK kelisa. Aku pun dengan bangganya snap gambar kete tu. SIAP LA KAU. You were messing with the wrong woman!

So POMPUAN, watch out!!!

Ni kete yang malang tu, bukan "wanted" tapi "gi mampos!"

2 comments:

  1. nk tlg rasekan jgk kemarahan tu tp xleh la k'long...asyik duk gelak je mase baca. anyway, u should just calarkan je kete tu....muahahahaha

    ReplyDelete
  2. tu la kn?? nyesal plak..haha..keji gile..takpela. at least kete die lg teruk... haha

    ReplyDelete